Merenje zadovoljstva kompanija kooperativnim modelom stručnog obrazovanja

Partner: Nemačka organizacija za međunarodnu saradnju (GIZ)

Godina: 2017

Cilj projekta je bila procena zadovoljstva kompanija, metodologijom i primenom kooperativnog modela u stručnom obrazovanju, kao jedan od koraka ka dualnom obrazovanju.
Modernizacija stručnog obrazovanja je jedan od ključnih zahteva tržišta rada. Prepoznajući potrebu privrede za mladim stručnjacima, koji su spremni da napreduju i budu deo realnog poslovanja od prvog dana, Ministarstvo obrazovanja, nauke i tehnološkog razvoja, u saradnji sa Nemačkom organizacijom za međunarodnu saradnju (GIZ), kroz “Projekat reforme srednjeg stručnog obrazovanja u Srbiji”, od školske 2014/2015. godine, započela je implementaciju modela kooperativnog obrazovanja u tri trogodišnja obrazovna profila: bravar-zavarivač, električar i industrijski mehaničar.
Istraživanje se odnosilo na sprovođenje online ankete, kao i polu-strukturirane intervjue sa vlasnicima kompanija, menadžmentom i mentorima koji su neposredno radili zajedno sa učenicima. Analizom su obuhvaćene firme koje su uključene u kooperativni model obrazovanja.

 

Podeli:

Još objava:

Konkurentnost privrede Srbije – „Skok u budućnost“ ili u ekonomsku stagnaciju?

Na okruglom stolu „Konkurentnost privrede Srbije – “Skok u budućnost” ili u ekonomsku stagnaciju?“ najznačajniji ekonomisti iz zemlje, predstavnici akademije, stručnih tela i relevantnih instituta, diskutovali su o održivosti izvozno orijentisanog modela rasta, uz poseban fokus na strukturne izazove konkurentnosti i uzroke snažne realne apresijacije dinara. 

Vidi još vesti

Konkurentnost privrede Srbije – „Skok u budućnost“ ili u ekonomsku stagnaciju?

Na okruglom stolu „Konkurentnost privrede Srbije – “Skok u budućnost” ili u ekonomsku stagnaciju?“ najznačajniji ekonomisti iz zemlje, predstavnici akademije, stručnih tela i relevantnih instituta, diskutovali su o održivosti izvozno orijentisanog modela rasta, uz poseban fokus na strukturne izazove konkurentnosti i uzroke snažne realne apresijacije dinara.